Mobilna aplikacija „TASK“ je na inteligentan, inovativan i jednostavan način našim korisnicima omogućila praćenje i planiranje svih procesa koji su vezani uz održavanje i servisiranje inventara, lokacija, radnih potrepština i ostale imovine unutar poslovnog okruženja.
U aplikaciji se nudi niz rješenja pomoću kojih serviseri dobavljača mogu evidentirati svoj dolazak i svoj odlazak te na osnovu toga bilježimo vrijeme koje je potrebno za izvršavanje radova. Pomoću QR koda koji se skenira unutar aplikacije evidentira se dolazak na lokaciju, a prilikom završetka rada, kada su popravci odrađeni, u aplikaciji se evidentiraju nove promjene koje unose serviseri te se nakon njih ponovno skenira QR kod koji označava završetak popravaka i odlazak. U slučaju da popravak ne može biti odrađen u planiranom razdoblju, serviseri mogu ponovno zakazati svoj dolazak s formiranim datumom i vremenom na temelju kojeg se ponovno vraćaju na lokaciju i saniraju prijavljeni problem.
Nakon što je servis odrađen, serviseri dobavljača u aplikaciju unose detalje svog dolaska koji sadrži:
-
opis radova
-
dodavanje slika (mogućnost dodavanje slika kroz galeriju ili direktno iz aplikacije)
-
listu servisera (broj servisera na terenu)
-
troškove
Ukoliko unutar lokacije postoje problemi s Internetom, naša aplikacija u svojoj bazi sinkronizira sve podatke koje su evidentirali serviseri dobavljača odmah prilikom spajanja uređaja na Internet, stoga, aplikacija ne mora biti spojena na Wi-Fi ili mobilne podatke.
Mobilna aplikacija ide uz naš proizvod TASK, a mobilna inačica je isključivo za servisere i izvršavanje radnih naloga.
Pilot faza aplikacije uspješno je prošla, razvijena je pomoću tehnologije Flutter, dostupna je na Play Store-u i App Store-u te je namijenjena za Android i iOS uređaje.