TASK je aplikacija koja služi za planiranje i praćenje svih procesa vezanih uz održavanje i servisiranje inventara, lokacija, radnih potrepština i ostale imovine. Temelji se na ticketing sustavu koji ima tri razine:
PRVA RAZINA
Ukoliko dođe do kvara ili nedostatka opreme, prva razina služi kako bi se navedeno moglo prijaviti. Svaka podnesena prijava podrazumijeva da je ispunjen upitnik specifičan sektoru u kojemu je kvar nastao.
DRUGA RAZINA
Pomoću druge razine prijava se razbija na naloge koji se prosljeđuju na vanjske kompanije ili unutarnje službe u čijoj domeni je održavanje.
TREĆA RAZINA
Nakon što je nalog formiran i napravljen, dolazi do treće razine, u kojoj izvršitelj posla ugovara dolaske na lokaciju, gdje se vrijeme dolaska i odlaska, kao i proces izvršavanja radova prati pomoću mobilne aplikacije.
Svaki korak svake faze ovog procesa se prati i logira. TASK je stoga moguće koristiti za jednostavno i rano pronalaženje kvarljivog inventara, vršenje provjere efikasnosti službi održavanja te razne druge analitike financijskih i operativnih stavki cijelog procesa. Pri završetku radova automatski se ispunjava predfaktura, dokument koji je moguće priložiti fakturi, a koji sadrži sve troškove vezane uz specifične naloge provedene kroz Task.