TICKET AUTOMATED SYSTEM

TASK je inovativna aplikacija koja pruža cjelovito rješenje za planiranje, praćenje i održavanje inventara, lokacija, radnih potrepština te ostale imovine. Svojom naprednom funkcionalnošću temelji se na ticketing sustavu s tri razine omogućujući efikasno upravljanje svim aspektima održavanja.

Prva razina – Prijavljivanje kvarova i nedostataka 

U slučaju kvara ili nedostatka opreme, korisnici mogu jednostavno podnijeti prijavu putem prve razine sustava. Svaka prijava automatski pokreće specifičan upitnik prilagođen sektoru u kojem je kvar nastao, osiguravajući preciznost informacija i efikasno rješavanje problema.

Druga razina – Organizacija i raspodjela naloga 

Druga razina sustava koristi se za razbijanje prijavljenih problema na pojedinačne naloge koji se dalje prosljeđuju odgovarajućim vanjskim tvrtkama ili internim službama zaduženim za održavanje. Ovaj korak osigurava brzu i pravovremenu intervenciju, minimizirajući zastoje u radu.

Treća razina – Praćenje izvršenja radova 

Nakon formiranja naloga, dolazi do treće razine sustava, gdje izvršitelj posla dogovara dolazak na lokaciju putem mobilne aplikacije. Detaljno se  prati vrijeme dolaska i odlaska, kao i sam proces izvršavanja radova. Ova razina omogućuje realno vremensko praćenje aktivnosti, što osigurava transparentnost i kontrolu.

Svaki korak detaljno se prati i dokumentira unutar TASK aplikacije. Ova funkcionalnost omogućuje korisnicima da jednostavno prate održavanje imovine, identificiraju kvarove i nedostatke, vrše provjere efikasnosti službi održavanja te razne druge analitike financijskih i operativnih stavki cijelog procesa. TASK automatski generira predfakturu pri završetku radova, pružajući transparentnost u financijskim transakcijama. Ovaj dokument se lako prilaže fakturi, olakšavajući proces fakturiranja. 

KNOWIT ASSET MANAGEMENT

KAM (Know Asset Management) je web aplikacija za upravljanje inventarom na lokacijama klijenta. Kompanije s velikim brojem lokacija (poput trgovačkih lanaca) zbog kompleksnih operacija teško mogu pratiti kretanje i zalihu njihovog inventara unutar mreže u realnom vremenu. KAM omogućuje transparentno praćenje kretanja i stanja inventara na svim lokacijama. Zaprimanje i prebačaj s lokacije na lokaciju se vodi putem aplikacijskih transakcija pa je jasna sljedivost kretanja inventara. 

Hijerarhija inventara se sastoji od tri razine – kategorije, potkategorije i grupe. Na svakoj  razini hijerarhije se mogu definirati korisnički atributi različitih tipova – brojevi, količine s mjernom jedinicom, datumi, tekstualni unos, polja s višestrukim izborom predefiniranih  vrijednosti i slično. Ti korisnički atributi se nazivaju UDAe (User Defined Attributes). Svaki  komad inventara u KAMu spada u neku grupu u hijerarhiji i na sebi nosi atribute te grupe,  te njezine potkategorije i kategorije. Na primjer, jedan vertikalni presjek hijerarhije bi  mogao izgledati ovako: 

Kategorija: Elektronika 

  1. Atribut – Potrošnja struje (kWh) 
  2. Atribut – Tip (aktivno / pasivno / prijenosno / ostalo) 

Potkategorija: Informatička oprema 

  1. Atribut – Garantni rok (Datum) 

Grupa: Prijenosna računala 

  1. Atribut – Procesor (tekstualni unos) 
  2. Atribut – Broj USB utora (broj) 
  3. Atribut – RAM (GB) 

Pri unosu novog laptopa u inventar, ili pri ažuriranju već unesenog laptopa, s ovakvom  hijerarhijom, moguće je za svaki navedeni atribut upisati vrijednost.  

Za svaku lokaciju se može unijeti jedan ili više tlocrta (u slučaju da lokacija ima  više katova ili se sastoji od više odvojenih objekata) na koje se zatim može rasporediti  inventar te lokacije.  

KAM se još može koristiti za jednostavno pretraživanje i dohvaćanje stavki i lokacija, za  odvajanje stavki u različite kategorije, uvoz ili izvoz podataka i integraciju podataka s  Vašim ERP-om.

SENSORS

Naš in-house razvijeni senzorski sustav, poznat pod nazivom KnowIT FMON, ne samo da postavlja nove standarde u praćenju temperature inventara, već i revolucionira način na koji tvrtke upravljaju svojim poslovnim procesima. Sustav je dizajniran s jednostavnošću i učinkovitošću, omogućujući senzorima da periodički prate temperature i te podatke šalju putem WiFi mreže na naš centralni server. S običnim AAA baterijama kao izvorom napajanja očekivano trajanje baterija pri normalom radu je dvije godine. 

Kako KnowIT FMON poboljšava Vaše poslovanje:

  • Precizno praćenje temperature: Naši senzori šalju periodička mjerenja temperature omogućujući generiranje dnevnih izvještaja koji su od ključne važnosti za sustave kao što je HACCP
  • Rano otkrivanje kvarova i anomalija: Zahvaljujući naprednim ML algoritmima, sustav može detektirati anomalije u mjerenjima i potencijalne kvarove na inventaru. To omogućuje pravovremeno reagiranje kako bi se očuvala kvaliteta inventara
  • Učinkovitiji nadzor: Integracija s našim alerting sustavom osigurava da korisnici pravovremeno dobivaju obavijesti o detektiranim anomalijama, to olakšava brzo reagiranje i minimizira rizik od kvarova i nepravilnosti
  • Potpun pregled zaliha: Više senzora pruža različite mjerne podatke i izvješća omogućujući tvrtkama da dobiju cjelovit pregled ne samo svojih zaliha, već i njihove učinkovitosti

Integracija za bolju analitiku:

  • Opcionalna integracija s KAM-om: KnowIT FMON se može integrirati s KAM-om za još kvalitetniju analitiku i poboljšani rad svih umreženih sustava. Ovo omogućuje dublje razumijevanje podataka i bolje upravljanje inventarom.

Uz KnowIT FMON, ne samo da dobivate vrhunski sustav za praćenje temperature, već i partnera koji će unaprijediti vaše poslovanje korak dalje.